Нові реформи Табачника: в планах об’єднати українські школи в округи

Єресько говорить, що перехід на профільну освіту було заплановано лише для покращення якості освіти. Такі зміни в освіті, актуальні для шкіл у селах. Вони зможуть на уроки возити школярів в інші школи в межах одного освітнього округу – наприклад, на уроки фізики в обладнаний класс.

В кінці минулого року деякі школи вже почали об’єднуватися в освітні округи. Директор луганської школи №4 Галина Агібайлова розказала нам що в їхньому окрузі близько 20 шкіл і ВНЗ – Луганський нацуніверситет. Також у луганській школі навчаються діти з особливими потребами, і здійснюється співпраця з кафедрою  дефектології та психокорекції. Під час готування учнів до ЗНО – округ буде особливо корисним.

В місяці серпні, цього року, буде проведений  всеукраїнський фестиваль альтернативної педагогіки. «Запросимо з-за кордону вчителів, які практикують альтернативне навчання, – говорить Єресько. – Деякі вчителі зі стажем були проти профільної освіти, коли ми відмінили оцінки з предметів (фізкультура, малювання. – Авт.), по суті, позбавивши їх звичного батога і пряника».  Тому завдяки таких фестивалів чиновники мають намір перебудовувати психологію викладачів і втілювати в школах нові методи навчання.

У МОН разом із Мінекології готують проект з впровадження курсу «Цікавої екології» для 8-9 класів. Уроки хочуть  проводити на природі, щоб наглядно вивчати предмети та існуючі проблеми екології. Такий спосіб навчання, має допомогти дітям визначитися з майбутньою професією та турботливіше ставитись до природи.

16 січня 2014